چگونه می توانید یک خواب بهتر در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه

جمعه 7 تير 1392
ن : lafee

چگونه می توانید یک خواب بهتر در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه

 

چگونه می توانید یک خواب بهتر در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه

اختلال خواب یک شکایت شایع در افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیوی (CKD) است، تحت تاثیر قرار حدود 50٪ از بیماران مبتلا به مرحله 3 ~ 5 CKD.Sleeplessness می تواند منجر به استرس و اضطراب و یک سری problems.How را برای بدست آوردن یک خواب بهتر در مرحله 3 CKD موضوع مربوطه برای بیماران است.

علل اختلال خواب در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه

اختلال خواب در مرحله 3 CKD به تعدادی از علل، مانند شب ادراری، آپنه خواب، سندرم پای بی قرار، اختلال دوره ای اندام، و خواب آلودگی در طول روز نسبت داده شده است. اختلال خواب است به خصوص در افراد در دیالیز شایع و جدی تر به عنوان کاهش عملکرد کلیوی می شود.

سموم اورمیک و بیش از حد حجم یک عامل خطر قابل توجهی از آپنه خواب است. اگر دیالیز به نحو احسن انجام شده، آپنه خواب می تواند جدی تر می شود. ادم راه هوایی فوقانی می تواند آپنه خواب را بدتر کند. افزایش اختلال خواب ارتباط مستقیمی بین مشکلات خواب.

چگونه می توانید خواب بهتری در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه؟

علایم ممکن است توسط دیالیز بهتر و حذف مایع را کاهش داد. همچنین، چه نوع از روش دیالیز را انتخاب کنید شما همچنین می تواند کیفیت خواب شما تاثیر می گذارد. دیالیز صفاقی شبانه است با آپنه خواب کمتر از CAPD، و همودیالیز شبانه با آپنه خواب کمتر از همودیالیز معمولی است.

اگر اختلال خواب است با آپنه خواب، ارتباط سنجش از آپنه خواب با پالس اکسیمتری در طول شب مفید است. کاهش وزن، کنترل بهتر دیابت اگر شما دیابت، افزایش فعالیت جسمی، و سایر اقدامات به طور کلی می تواند کمک به رفع مشکل خواب.

اگر بیماران بدون دیالیز به حال است، آنها باید نمودارهای درمان خود را به شدت با اجتناب از عواملی که ممکن است بر خواب منفی را دنبال کنید.

اگر بیماران می توانند کلی عملکرد کلیه را بهبود بخشد، آن را به نفع باشد. یک پیوند موفق کلیه می تواند گزینه درمان symptoms.Another را برای میکرو چینی Osmotherapy.It پزشکی می تواند کمک به بازگرداندن کلیه مادری و بهبود عملکرد کلیوی را کاهش دهد. بنابراین، آن را می تواند به کنترل علائم در مرحله 3 به طور کامل CKD.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیماری ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.